♥ بسم الله الرحمن الرحيم ♥

Thursday, July 18, 2013

UNIVERSITI AKU DATANGGGGG :)



ALHAMDULILLAH .

Setelah sekian lama menunggu keputusan UPU keluar, akhirnya debaran yang sekian lama dok dup dap dup dap dalam jantung ni berakhir juga .

tak sangka akhirnya aku ditawarkan ke Universiti Sains Malaysia , Pulau Pinang dalam kos IJAZAH Sains Kemasyarakatan atau lebih dikenali sebagai Social Science .

dalam kegembiraan ni , bertambah gembira lagi la aku bila my bestie , si mokcik senget Alifah Adnan pun dapat U yang sama dengan aku ..
yuhhhuuuuuuuuu . syiokkk laaa .hehe . dah lama kami terpisah , rezeki Tuhan akhirnya kami dipertemukan di U yang sama juaaa .
Walaupun kami berlainan kos , Alhamdulillah Allah panjangkan lagi jodoh persahabatan kami .

to mymokcik ,
 lepaih nih hang jadi orang penang la noh , haha .
eh, silap .
lepaih nih KITA jadi orang penang la noh . ngeh ngehhh ngehhh :D
aku sayang hang banyak banyak .
hehe

see u soon !

LASTLY ,

CONGRATULATION 
jugak aku ucapkan to all matriculation students especially student KMK yang dah dapat tawaran tuk melanjutkan pelajaran ke universiti .
Tahniah nohhh . semoga hampa sentiasa succsess selalu .

sapa sapa yang dapat USM(Universiti berstatus APEX) tu , jumpaaaaaaaa kat sanaaaaaaa ya 1 SEP 2013 nanti .
hehehe .


lots of love ,
zZila Aziel <3 font="" nbsp="">

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.