♥ بسم الله الرحمن الرحيم ♥

Thursday, July 18, 2013

OFFICIALLY GRADUATED FROM KMK on 30 APRIL 2013 . Alhamdulillah :)


ALHAMDULILLAH .
Syukur pada ALLAH . akhirnya aku berjaya menghabiskan setahun di Matrikulasi .

JUTAAN TERIMA KASIH diucapkan kepada
 kedua ibu bapa aku , yang selama ni bertungkus lumus mencari rezeki untuk aku sekeluarga ,
 kepada pensyarah pensyarah yang tak pernah lelah mengajar kami (student KMK) ,
tak lokek berkongsi ilmu .
kepada kawan kawan aku ,
semester 1 dan semester 2 .
terima kasih kerana sentiasa ada di kala susah dan senang sepanjang kita bersama sama bergelar pelajar KMK :')
terutama sekali kepada roomates aku .
B1T3.43
EIFA . AIN . ALLIAA
terima kasih , sayang !
setahun yang sangat bermakna tido sebilik dengan hampaa .
minum satu mug . makan sepinggan.
bergosip sama sama . sedih sama sama .
gembira sama sama .
berkongsi kejayaan sama sama .
menangis sama sama .
sembunyi dalam locker sama sama (HAHA . serius aku takkan lupa)

Jangan lupa aku taw . sebab aku takkan lupa hampa semuaaa <3 font="">


TERIMA KASIH SEMUA .






Officially graduated from KEDAH MATRIKULASION COLLEGE :)

Sebelum naik pentas ! hehe
#tenkiuuu Aizat for this ohsem pic . haha :)


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.