♥ بسم الله الرحمن الرحيم ♥

Tuesday, January 24, 2012

JIWAKU MASIH DI SANA .

JIWAKU MASIH DI SANA .

oke, ni tajuk entry aku kali ni . baca title ni mesti korang da terbayang

JIWA ?
kenape bkn jasad ?

AKU ? 
siapa tu ?

DI SANA ?
hahhh ! kat mana ?


oke . oke . oke 
sabor.. sabor.. ni aku nk cite ea.. nape yg ade dlm ati sanubari aku leni .

tp, sebelum tu nk gtaw .
entry kali ni aku nk speaking ganu ket . so, sape yg x paham tu , mintak maaf lah ehh.. 
_ kata 1Msia :)


Wokeh . wokeh . dah dah ar tu bebel. nk cite lok ea . nk kabo , benornye aku ni demam . demam rinduu sgt2 kat TERENGGANU !

RINDU APA ?

meh nk list kan .

1. kawan kawan
_ puan laki rindu blakerr

2. rumah lama
_atas bukit, sejuk okmo pagi2 :D

3. asrama 
_rinduu kena denda dok turun study

4. sekolah
_sebuku dok muat muke surat nok cite pasal skolah ^^

5. kekasih lama
_lama dok lama, 3 tahun gok aku kape ngan ye . member boh leni :P

6. cikgu2 
_rindu time kena baham dok wat keje koloh ,, eeuuuuu

7. maydin mall
_barang murah cni . sbb tu aku wehi :)

8. ikan celup tepung
_hok ni kat pantai kelulut . feberet2 :D

9. kepok lekor
 _nok kabo ea,hok kantin skolah smkPB dap kali .. sumpoh dok nawok cikit :P

10. pantai
_batu burok aku wehi kali . melepak+naik kuda :)

11. Kuala Terengganu
_aku wehi giler, nok2 mase malam2 . lampu2 ye hias comey sungguh , sinar abeh mate2 . hok comey n merioh kali hok kat tanjung arr . 

12. Dataran Shahbandar
_akpe aku wehi cni, nk kbo cni la tempat aku wat date okmo ngn kawan2 . n termasuk jugop ngn kaseh lame aku tu . haha~

13. Gaint 
_haha. gaint KT aku rindu gop . bakpe? nk kabo aku wehi karoke cni . ngn kawan2 masa reunion :) 

14. laksa ganu
_sedap . nok2 mkn time panas2 . hok aku wehi kali hok mak Ifah masok . huiii , lapor doh wase :P

15. YANG PASTI AKU RINDU BELAKE NAPE HOK ADE KAT GANU !

Sungguh pon . nak kabo ea, aku mmg rindu ganu ea.. bile auw nok balik dinung mule . bile auw aku nok merasa pasir pantai Batu Burok mule .. Haisshhh, rinduuuu !

mane tak nye . dalam byk2 tempat, ganu ar hok paling lama kali aku duduk . start dr aku umor 14 - 17 .. zaman membesar aku kat ni.. sebagai remaja .. kat ganu la aku belajar byk perkara . dok kire ar pasal nape2 pun . belajar . kawankawan . hati . perasaan . semualah aku belajor .. tp hok paling byk mengajar aku mase dok ganu adalah ttg ERTI PERSAHABATAN yg sebenar n ttg hati :)

sebab tu aku berat nk tinggalka ganu dulu ..dan sampai sekarang, mmg jiwa aku masih kat sana . bg orang yg x paham, ye xkan phm ... tp bg org yg phm, ye dapat tahu gane aku rase..



tapi, xpe ...


aku doa okmo. moge2 hajat aku nk g dinung mule tercapai ..
nnt result SPM aku pon, kuar kat skolah lama aku jugop.. so, ade chance laa aku nk g jalan ganu .. nk jumpe mule member2.. cikgu2 ... adoi, tobat dok sabor nk tgggu saat tuh ..

_ moge moge ade rezeki aku :)



Ganu Nelang !


Rinduuu ganu sungguh pon !


Senyum Sokmo syg <3





































No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.