♥ بسم الله الرحمن الرحيم ♥

Saturday, January 14, 2012

Ehhh.. ehhh.. 2012 !

Salam semua, pa habaqq ?? hehe .. lama x lama ,mmg dah lama aku x update post ,, haiyaaa.. dah 2012 dah .. dah besar dah... hahaha .. tinggi jer x tinggi tinggi :P

batuk . batuk . batuk


awat ? kenapa ?



laa.. habuk ... HOo, mmg berhabuk . nasib baek labah labah x wat sarang jerr.. mana tak nya ? 
last aku post bila ?



18 SEPTEMBER 2011 . mak aihh .


nak wat mcm mana . aku bz sgt masa tu . 


pikir nak TRIAL . pastu SPM . pas SPM lak keje .. padahal dulu masa ngah SPM tergedik gedik tak sabar dok pikir nak abiskan masa update blog smpai lebam n maen faceboOk sampai muntah .

haha , bese la. pLan punya plaN last2 aku keja :)

dapat gaji $$$$ :)



tu ja nk habaq sebenarnya . haha .


ok la. setakat ni je entry aku kali ni . First tuk 2012 <3

pasni , rajin2 kan diri mengupdate bolg yer :P






No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.