♥ بسم الله الرحمن الرحيم ♥

Saturday, August 27, 2011

Im back :) say ASSALAMUALAIKUM ...

salam.


hai semua.. 
kenyit mata . senyum smpai telinga . gelak smpai terguling .
amboi, agak kurang sopan .. hehe ..


Ehem, actually , aku agk excited laa, suda agak lama aku tidak ber'blog' kan.. bkn ta nak, tp keadaan tidak mengizinkan laa,, buzy .. pastu, aku kan dok ostel .. yupp !! hostel , bercerita pasal ostel, aku ta pernah post pasal skool baru aku kan ?? hehe .. nnt, in other post, aku akn cite pasal my new skool keyh ??

skarg, aku nk cite pasal diriku .. mcm mane aku skrg ?? yupp, mgkin x byk beza... tp masih ade 'SESUATU YG BERBEZA' ..aisehh, mcm title lgu SOFAZ lak,, hehe.. aku suka lagu tu,, hampa x suke ? ok, xpa . aku x marah haihh.. hehe . OK, aku skrg ni ttp aku yg sama.. mcm yg korang kenai laa.. cuma, sejak akhir2 nie byk gak peristiwa2 yg berlaku kat aku .. sedih+SUKA+syok+DUKA .. sume ade... 

ok, laa.. stakat nie jer dulu yerr.. nnti aku post lg tuk entry yg akn dtg :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.